Wednesday 12 September 2012

My Weekend

Assalamualaikum...

Selamat Hari Raya Aidilfitri pada semua muslimin dan muslimat..(masih sempat lagi nak wish raya)..Sori la ye sebab da sebulan Que biarkan blog nie 'basi'..hehehe tak bekesempatan nak update..Agak-agaknya ada lagi tak yang dalam mood raya & ada kan majlis openhouse + bertunang + kahwin dan macam-macam lagi.??  Yela kan, senang buat majlis time2 macam nie sebab ramai yg cuti..so boleh la attend tue sume kan.. Ok la..nie mukadiQue yg melalut sebelum kita ke topik yang sebenar...hehehe =)

Kalau uolls nak tau, weekends lepas memang Que bz meng'attend'kan diri ke workshop2 tertentu...(bukan workshop kereta/motor tau) hehehe...lawak tak...lawak tak...ala gelak je kejap..haha (perasan sengal)


8hb. Sept. 2012 (Sabtu)
*Workshop Sunsilk Clean & Fresh "Hijabku, Gayaku Workshop"
Que hadirkan diri sebab terpilih dalam top 10 contest Sunsilk Fasa 1..best sesangat g event nie..dapat macam2 info dan dapat kawan baru..seronok sangat..Berkesempatan juga lah berkenalan dengan Gadis2 Scarflet..Diorg mmg happening & friendly..best..ok la..uolls boleh layan pic kat bawah nie mase event tu..


class pun bermula


 Gadis2 scarflet & hijab style


 with Gadis Scarflet, Teh Syuhada & Bambang Suteto


 Door gift from Sunsilk

Hah...tue la antara aktiviti yang ade mase event tu...best kan. Que suka event2 nie, lebih2 lagi boleh dapat ramai kenalan muslimah yang baru..seronok sangat..Ok, next event yg Que attend ialah......


9hb. sept. 2012 (Ahad)
*Seminar Muslimah Mithali (SEMUSIM)
Que berminat sangat2 untuk attend seminar macam nie..sebab sebelum nie Que da terlepas 1 event (Bidadari Dunia)..tue pun Que dapat tengok kat Youtube sebab ade yang upload kat situ..Seminar nie anjuran Telaga Biru Training & Consultant..Alhamdulillah...seronok dan sangat2 berpuas hati sebab dapat banyak ilmu yang berguna..Nie antara pic yang Que snap mase attend seminar nie..Kalau ade yang berminat nak join seminar macam nie boleh klik TBTC untuk tau macam2 info lagi..

SEMUSIM 2012

me with sis Dina..She so humble & soft spoken

Hmmmm itu lah antara program yang padat buat Que pada weekends lepas..Terasa jugak penat nye sebab 2hari bangun awal pagi tapi yang penting Que rasa seronok dan dapat ilmu yang berguna untuk Que dan kawan2 yang lain sebagai panduan hidup dan masa depan (akhirat)...InsyaAllah..semoga kita peroleh keberkatan dan rahmat dariNya..Amin..Amin Ya Rabbal Alamin...

Ok ye uolls..setakat nie je dulu celoteh mak minah nie...hahaha 
InsyaAllah, panjang umur kita jumpa lagi dan dapat la Que sambung celoteh kat sini..  =) 




No comments:

Post a Comment